На виконання плану роботи Рівненського ОІППО 4 травня 2017 року на базі інституту відбувся науково-практичний семінар методистів української мови і літератури з теми «Компетентнісно зорієнтоване навчання української мови і літератури» (досвід роботи вчителів-словесників Дубровиччини).
Учасники заходу обговорили особливості вивчення української мови і літератури в умовах реформування освіти, зокрема розглянули проблему формування компетентнісно орієнтованої особистості школяра засобами мови і літератури.
Із сутністю компетентнісного підходу, станом його впровадження в загальноосвітніх навчальних закладах області ознайомив присутніх методист кабінету суспільно-гуманітарних предметів Рівненського ОІППО Піддубний М.А. Він же провів майстер-клас із формування літературних компетентностей на уроці української літератури з теми "Василь Симоненко, "Лебеді материнства”. Провідні мотиви поезії, символічний зміст образів".
Методист комунальної установи «Дубровицький районний методичний кабінет» Цибульська А.П. поділилася досвідом організації методичного супроводу вивчення української мови і літератури в ЗНЗ Дубровицького району, звернула увагу на напрями діяльності з питань реалізації компетентнісного підходу та підвищення професійної компетентності вчителів-україністів.
Методист комунальної установи «Дубровицький районний методичний кабінет» Цибульська А.П. поділилася досвідом організації методичного супроводу вивчення української мови і літератури в ЗНЗ Дубровицького району, звернула увагу на напрями діяльності з питань реалізації компетентнісного підходу та підвищення професійної компетентності вчителів-україністів.
Власний підхід до формування мовленнєвої компетентності особистості як шляху її соціалізації запропонувала Матвійчук Т.Я., вчитель Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей-школа».
Про компетентнісно зорієнтовані завдання як засіб реалізації компетентнісної освіти, методику їх застосування говорила на семінарі Котяш Л.О., вчитель Залузького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубровицької райдержадміністрації.
За результатами роботи учасники семінару уклали і прийняли методичні рекомендації щодо шляхів формування предметних компетентностей у процесі вивчення української мови і літератури.